22 Haziran 2012 Cuma

"Özür Dilerim Ağbi"

(Bu yazı LeBron'un loserlığına çok güvenmeni sonucu doğan bir sözün ürünüdür.)

Özür dilerim... Senden Spoelstra... "Kötü Koç" dedim. "Yeteneksiz" dedim ama sen şampiyon oldun. Özür dilerim...




Özür dilerim... Senden Miller... "Cam Adam" dedim. "Sakat" dedim ama sen şampiyon oldun. Özür dilerim...


Özür dilerim... Senden Battier... "Aile Babası" dedim. "Yaşlı" dedim ama sen şampiyon oldun. Özür dilerim...


Özür Dilerim... Senden Chalmers... "Azar Torbası" dedim. "Liseli" dedim ama sen şampiyon oldun. Özür dilerim...


Özür dilerim... Senden Cole... "Tecrübesiz" dedim. "O saçlar ne puhaha?" dedim ama sen şampiyon oldun. Özür dilerim...


Özür dilerim... Senden Bosh... "Sönük Yıldız" dedim. "Çıtkırıldım" dedim ama sen şampiyon oldun.  Özür dilerim...


Özür dilerim... Senden Wade... "Dizi bitti" dedim. "Artık baston kullanır" dedim ama sen şampiyon oldun. Özür dilerim...


Ve en son... Senden özür dilerim LeBron... "Karaktersiz" dedim "Loser" dedim "Savunması kötü" dedim "Skseler yüzük takamaz" dedim. ve daha birçok şey dedim ama sen şampiyon oldun.  Özür dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder